søndag 21. februar 2010

Shetland Triangle Shawl i rosa angoratweed

Jeg bare digger å strikke dette sjalet...
Strikker likt på nesten hver eneste omgang og så blir det så fint.

Men det er en utrolig forskjell når det akkurat har kommet av pinnene og når man får blokket det, se under (!)

Dette er forresten mitt skiskyterbidrag i OL-alongen på Uformelt.net.

Sjalet er strikket i rosa Angoratweed. For de som kjenner mønsteret har jeg strikket 9 repitisjoner av hovedrapporten. Strikket på pinne 6 (tror jeg).
Jeg trodde sjalet kanskje skulle bli litt lite, men etter blokking ble det jo nesten dobbelt så stort, så dette må være en bra nok størrelse...








Her ligger sjalet til blokking (legger det fuktig strekt i fasong med nåler på teppet)

Sånn så sjalet ut da det kom av pinnene:


1 kommentar: