torsdag 21. januar 2010

Ferie i Nord-Irland

I begynnelsen av januar hadde vi 10 dagers ferie i Nord-Irland.
Vi reiste sammen med alle ungene til Granny og Grandad.

Det var snø og kaldt der også, selv om det ikke var like kaldt som i Norge.

Her er et par stemningsbilder tatt av Alan:


































Fredrick storkoste seg også sammen med halvbrødre, kusiner, tante, onkler, besteforeldre m.fl...

























Og jaggu fikk vi prøvd oss på litt hobbyer også...

Her fra oljemalingstimen... hvor jeg var inspirert fra et bilde i en kalender.










































Og så var det jo keramikktimen... Både jeg og Alan i gang...
Og jeg må innrømme at dette hjulet var jaggu ikke lett å lage noe fint på.
Alan var mye flinkere...hadde han bare stoppet i tide, hehe




































Og så var det kakebaking. Ekte norsk marsipankake til hele gjengen:




1 kommentar:

  1. Jeg vet ikke hva jeg er mest imponert over, malinga eller bakinga. Så flink du er! Og det ser ut til at dere har hatt en fin og aktiv ferie. Liker bloggen din, kommer til å følge med her.

    Fortsatt god søndag!

    Hilsen Mien (Retz på uformelt)

    SvarSlett