tirsdag 4. mai 2010

Blomstrete redesign-kjole

Har fått litt dilla på Fretex etter forrige kjole, så jeg har kjøpt inn noen plagg som jeg har planer om å endre litt på etterhvert.
Denne gangen er det et 70-talls polyesterskjørt, som jeg likte fargene og mønsteret på.
Jeg kombinerte det med litt limegrønn stretch-chenille/velour fra Stoff & Stil og lagde en kjole.

Kjolen er i str. 44, og var tiltenkt meg.
Men har sjelden sett meg så fargeløs og blek før som med denne limegrønne velouren.
Selv om fargene på kjolen var freshe, så gjorde de det motsatte for meg.
Så nå vurderer jeg om jeg skal gjemme den til de få gangene jeg er litt brun, eller se om det finnes en kjøper der ute...




Her er et ganske dårlig mobilbilde av skjørtet slik det var før jeg klippet det i stykker:




Og her er mitt bleke tryne...



1 kommentar: