mandag 24. mai 2010

Terapigenser

Jeg har sydd en fleecegenser, i brent orange fleece med turkise og brune detaljer (isoli/interlock).
Som vanlig i størrelse 86/92 ettersom det var det jeg hadde liggende klippet ferdig mønster til.








































Trengte noe enkelt og fullstendig hjernedødt å gjøre i dag.
For jeg har det ganske tøft nå etter Alan i går fortalte at han har funnet seg ny kjæreste nå som vi har bodd på hvert vårt sted.
Men det sies vel at tiden leger alle sår, og det man ikke dør av gjør en sterkere.

6 kommentarer:

  1. For en herlig genser, du er kjempeflink på maskina!!!!=D
    Så trist å høre om forandringene i heimen.. Håper det går bra med deg.
    *klem*
    Når noe er trasig og lite hyggelig tenker jeg alt jeg kan på at "det er en mening med det". Det hjelper. Alltid skjer det noe i etterkant som er positivt, uansett for fælt det var i utgangspunktet. Så da får man bare klare seg som best man kan og vente på det gode. For det kommer!

    SvarSlett
  2. Jeg signerer gakken når det gjelder "alt skjer for en grunn" - det er tross alt omtrent den eneste trøsten man har i slike situasjoner. Digger genseren!

    SvarSlett
  3. Du e bare rå! Hadde alle tydd til samme terapi som deg hadde Freia gått konkurs (og jeg gleda meg litt mer til bikinisesongen...). Keep up the good work!
    Kamilla

    SvarSlett
  4. Kjempestilig genser!

    Håper det går bedre med deg

    SvarSlett
  5. Tøff genser! Ta vare på deg selv og Fredrik. Du har vært ute en vinterdag før og klart det. Bruk det du lærte da. Tør å kjenn på at det gjør vondt, da blir det lettere å gå videre. Sender deg mange gode tanker, jeg er veldig imponert over at du klarer å være så kreativ midt oppi alt. Klem.

    SvarSlett
  6. Huff dette hørtes ikke greit ut. Du får ta tida til hjelp og bruk venner og kjente rundt deg for det de er verd.KLEM!

    SvarSlett