søndag 9. januar 2011

Har pakket opp scrappe-esken...

Jeg har omsider fått pakket opp litt av scrappesakene mine her i huset...
Har ikke scrappet siden i fjor vår, så jeg er temmelig rusten.

Tenkte å levere et bidrag til Skissedilla - utfordring #93...
Er jo fullt klar over at dette er den minst avanserte Layouten det går an å lage...
Ett bilde på en ferdig bakgrunn med et par rub-ons og noen blomster.

Så det kan jo nesten være litt flaut å levere noe sånt...
Men jeg tror jeg leverer allikevel. Om ikke annet for å vise at de har inspirert meg til å scrappe igjen for første gang på en evighet.

Bildet er av Fredrick fra jula 2009, og er det samme bildet som ble brukt til julekort det året.


1 kommentar:

  1. For en fin LO, Gry Hege! Så fint at du har kommet igang med scrappingen igjen :) Bildet passet jo helt supert til dette arket. Nydelig med rub-onsene og blomstene.
    Takk for deltakelsen.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett