torsdag 20. januar 2011

Ullbukse - In Space

Om jeg digget den andre ullbuksa fra mamma, så elsker jeg denne.
Et helt fantastisk design, med masse broderi for å få et helt unikt inntrykk.

Buksen er strikket med forhøyning bak, og dette er utnyttet til et egendesignet romskip.
På det ene benet bor det romvesener som hentet ut av et dataspill, og noen av dem har tilogmed rømt over til det andre beinet...
Buksa er dessverre litt vid til Fredrick som er litt tynn for alderen, og du kan derfor finne buksa til salgs i min Epla-butikk.


3 kommentarer:

  1. Enig, Gry Hege! Den var megatøff! :))

    SvarSlett
  2. Knallstilig!! Det same gjeld buksa i innlegget under.

    SvarSlett
  3. Oooh! Kjempestilige bukser!
    Syns også Arne og Carlosluene dine ble så fine. Regner med at du tror meg når jeg sier at jeg dro strake vegen og kjøpte heftet og garn dagen etter at jeg så dem hos deg. Dessverre ble bare ikke mine like fine...

    SvarSlett